Sachant qu'en moto on a souvent mal aux fesses, je demande confirmation....
Citation:
Envoyé par Loud@y~69~
me vider un tube d'Arnica
... Ou ca ?
Ouep, vivement les tof, vous étiez combien?
« There are other international championships, 125, 250, Superbike, Supersports, but if you want to be THE world champion,
this is the one you have to win : 500cc MotoGP,
the fastest man, on the fastest bikes in the world ! »